Sikertörténet- Szőke Gianni Jani

4.Mielőtt váltottál, milyen márka termékeivel dolgoztál?

Szerencsés vagyok, mert úgy hozta az életem, hogy több márkát is kipróbálhattam. Így kellő összehasonlítási alapom képződött ahhoz, hogy most már tudjam, melyik az a márka, aminek a termékei abszolút kiszolgálnak engem és vendégeimet egyaránt. Egyébként 7 évig Revlonoztam, utána kipróbáltam a Schwarzkopf és Wella termékeit is.

5.Miért váltottál JOICO-ra?

Még mielőtt megnyitottam a saját szalonomat, az előző munkahelyemen a JOICO 4 lépéses hajújraépítésével dolgoztunk.  Már akkor nagyon meggyőzött amit tapasztaltam és úgy döntöttem, hogy a vendégköröm abszolút kiszolgálása érdekében, elengedhetetlen a jelenléte. Ekkor még csak ismerkedtem a Vero K-Pak Color System festék rendszerével, de a sok oktatásnak és szalontréningnek köszönhetően, nagyon könnyen elsajátítottam a megfelelő használatát. Nagyon megvagyok elégedve, úgy gondolom minőségi váltást eszközöltem.

6.Más lett a munkáid végeredménye amióta a professzionális JOICO termékeket használod? Ha igen, mit gondolsz miért?

Abszolút! Ez nem is kérdés. Teljesen más lett. Jobban és könnyebben tudok a termékekkel dolgozni és ahogy már említettem, a legfontosabb a vendégköröm elégedettsége. Nagyon sok pozitív visszajelzést kapok, és azt gondolom, hogy részben talán ennek is köszönhető, hogy nagy mértékben és folyamatosan növekszik a vendégköröm. Egyre nagyobb az érdeklődés a JOICO iránt és általában szeretnék megtapasztalni, a hajújraépítés és festék hatását.

7.Mi volt a legemlékezetesebb mérföldkő, amin túllendültél?

Azt gondolom, hogy a szakmai életemben abszolút mérföldkőnek nevezhetem 2014 tavaszát,  amikor előző munkahelyemen felmondtam és szinte teljesen nulláról kezdtem újra pályafutásom. Ez egy nehéz időszak volt, sok minden kiderült a mellettem és mögöttem álló barátokról. Ezúton is köszönöm nekik a támogatást!

1.Hány éve szépülnek kezeid között vendégeid?
Immáron 11. éve dolgozom fodrászként.

2.Emlékeid szerint, mi volt az a siker, melyre büszke vagy a szakmádban?

Talán a legbüszkébb egy régi álmom  megvalósítására vagyok. Ugyanis 2014-ben sikerült az egyik legnagyobb víziómat beteljesítenem, megalapítottam a saját szalonomat, ami a Hello Gianni névre hallgat. Egy szalon nyitás kapcsán, rengeteg kérdőjel képződik az ember feje felett, de büszke vagyok rá, hogy viszonylag gyorsan igazoltak a statisztikák és sikeresen dübörgünk Mosonmagyaróváron.

3.Szinte az üzlet nyitás kezdetétől jelen van a JOICO márka?

Igen, 2014 óta használom a joico termékeit. Hiszem, hogyha egy fodrász mögött professzionális, jó minőségű márka áll, nagyban segítheti szalonja sikereit.

8.Mit gondolsz, mi állhat sikereid hátterében? Mi a titok?

Nagy titok nincs, inkább megfelelő szemlélet, kitartó hozzá állás illetve pozitív mentalitás állhat a háttérben. Roppant fontosnak tartom a szakma iránti elköteleződést és feltétel nélküli szeretetet. Továbbá szükséges a folytonos és állandó fejlődés, mint szakmai, mint szalon szinten. Nem árt az újdonságokra való nyitottság sem és persze maga a termék, esetemben a JOICO. Köszönöm!

9.Mit üzennél a tanuló fodrászoknak?

Ez egy nehéz kérdés, mert sokat változott a világ és ezzel együtt a fodrász szakmai is azóta, amióta Én végeztem. Azt tudni kell, hogy annak idején nem volt ennyi lehetőségünk elhelyezkedni, annó sokan a nulláról indultunk. Amikor végeztem a suliban és egy aktatáskában benne volt minden felszerelésem, házról házra jártam hajat, frizurát készíteni. Örültem, hogy Pista bácsinak levághattam a haját vagy Erzsike néninek becsavarhattam.

Tehát az üzenetem az volna, hogy ahhoz, hogy megérkezz az álmaid beteljesüléséhez, lehet, hogy sok időnek kell eltelnie, de közben sose add fel az álmaid! Higgy magadban, folyamatosan és lelkiismeretesen haladj a célod felé! Lehet, hogy reggeltől estig, látástól Mikulásig dolgoznod kell majd, de higgy abban, hogy a sok munka megtérül!

Ádám Zsuzsa - Szerkesztő
Marketing menedzserként célom, hogy minél közelebb hozzam a JOICO márkát és termékeket a fodrászokhoz és a vásárlókhoz a legfrissebb termékújdonságok, rendezvények és aktualitások bemutatásával.