Sikertörténet- Ágics Kovács Ibolya

1.Mióta dolgozol fodrászként és mi tetszett meg ebben a szakmában amiért ezt választottad? 

1997-ben végeztem fodrászként.

Amióta az eszemet tudom fodrász akartam lenni. Gyermekkoromban megnyírtam és temperával befestettem a babáim haját. Aztán később, megtetszett a kreativitás, lehetőségek, az alkotás szabadsága és, hogy ezzel másoknak örömet okozhatok.

2. Miért és mikor kezdted el használni a JOICO termékeit?

2011-ben, 5 éve  kezdtem el Joicoval dolgozni. Egy szakmai lapban találkoztam először vele. Először csak próbálgattam a termékeit, de amikor megcsináltuk az első hajújraépítést eldőlt, hogy ezentúl Joicoval fogok dolgozni .

3. Ahogy tudom, abszolút a professzionális szalon munka híve vagy és oktatásainkon illetve más tréningeken is gyakorta részt veszel. Mit gondolsz, fontos egy fodrász életében az oktatás? Ha igen, miért?

Igen. Szerintem egy fodrász sosincs “kész” ! Mindig tanulnia, fejlődnie kell. A legfontosabbak a szakmai alapok mivel abból tudunk építkezni, de a vendégeknek igényük van az újra a jobbra és mégjobbra… továbbképzéseken tanulhatjuk meg az újjat és ott inspirálódunk. Fontos, hogy új impulzusok érjenek, aminek köszönhetően lendületet kapunk.

4. Ha egy új vendég ül a székedbe és még nem ismeri a JOICO-t, hogyan mondanád el neki 1 mondatban a márka jellegzetességét?

Csak két szó: magas minőség. Ha olyan vendég jön hozzám aki még nem találkozott a Joicoval, magamban mindig mosolygok, mert tudom hogy ő fog a legjobban csodálkozni a pozitív változáson. Hihetetlen számukra, hogy egy alkalom után is mennyivel szebb lesz a hajuk.

5. Mit üzensz azoknak, akik még nem ismerik a JOICO festék rendszerét? Mi az ami téged meggyőzött annak idején?

Azt, hogy bátran próbálják ki, ha magabiztosan, valóban professzionális termékkel szeretnének dolgozni. Engem egyrészt a minőség, másrészt a Joico hatalmas termékpalettája győzött meg, amiben számtalan lehetőséget találtam.

Ádám Zsuzsa - Szerkesztő
Marketing menedzserként célom, hogy minél közelebb hozzam a JOICO márkát és termékeket a fodrászokhoz és a vásárlókhoz a legfrissebb termékújdonságok, rendezvények és aktualitások bemutatásával.