Rendhagyó poszt. Kulcsszó: Korona

Nincs új a nap alatt, főleg úgy, hogy a helyzet napról-napra változik, de úgy véljük nekünk is, mint felelősségteljes világmárka szükség van erről beszélni! Mi inkább a segítségnyújtás, az összefogást prefelráljuk, így itt most nem a tényleges és szomorú adatokat szeretnénk górcső alá venni.

A válság nyomán úgy tűnik, hogy az emberek a közösségi média felé fordultak a közösség érzése és az összetartás jegyében. Az egészséget körülvevő tartalmakra lenne érdemes igazán fókuszálni, fontos a magunk gondozására szolgáló módszerek keresése és a felesleges stressz megszüntetése érdekében. 

A HENKEL (aki alá a Joico brand is tartozik 2019 óta)- eltökélt szándéka, hogy segítsen ennek a soha nem látott kihívásnak a megoldásában, és nemrégiben indított átfogó globális szolidaritási programot a munkavállalók, az ügyfelek és az érintett közösségek támogatására.

Első lépésként 2 millió euró adományt küldött a kiválasztott szervezeteknek és a WHO / ENSZ Alapítvány COVID-19 alapjának. Ez utóbbi hozzájárul a védőfelszerelés biztosításához a vonalbeli egészségügyi dolgozók számára, felépíti a diagnosztikai laboratóriumokat, javítja az adatgyűjtést és elemzést, létrehozza és fenntartja az intenzív osztályokat, valamint felgyorsítja a potenciális oltások és terápiák kutatását és fejlesztését.

Továbbá hozzájárult 5 millió ember számára a személyi és háztartási higiéniai termékek adományozása. Ide tartoznak a kézi tisztítószerek, szappanok, védőeszközök, valamint mosó- és fertőtlenítőszerek és egyéb háztartási tisztítószerek.

Bízunk benne, hogy hamar túljutunk ezen a mindenki által nehezen megélt időszakon és hamarosan újult erővel, együtt nézünk szembe a megszokott mindennapokkal! 

VIGYÁZZUNK EGYMÁSRA! 

Csikesz Dóri - Szerkesztő