JOICO a filmvásznon

Már korábbi bejegyzéseink is tettek említést a JOICO filmes múltjáról. Számos nagysikerű Hollywoodi produkció választotta fodrászának a JOICO egy vezető fodrászát vagy használták a forgatások alkalmával a JOICO praktikáit.

A JOICO alapötletét, hogy folyékony emberi hajat használjanak a termékekben fő hatóanyagként eredetileg a Hollywoodi színésznők hajproblémáinak megoldására kísérletezte ki Steve Stefano, a JOICO alapítója. Ő eredetileg táncművész volt és táncos karrierjének reményében utazott az Egyesült Államokba. Testvére fodrász volt, s amikor abbahagyta a táncolást, ő maga is kitanulta a fodrászatot. Táncművész és  színész barátnői gyakran keresték fel azzal a problémával, hogy a forgatások alatt a sok sütéstől, lakkozástól elhasználódik, tönkremegy a hajuk és erre keresnének megoldást. A megoldás pedig nem volt más, mint hogy lebontották és palackba zárták a hajszálat felépítő 19 aminósavat, amit Keratin Proteinnek hívnak. Ez a nagy különbség a világ összes márkája és a JOICO között. Olyan nagy sikerű filmeket forgattak a JOICO segítségével, mint a “Cápa”, a “Rocky”, a “Grease”, a “Gyűrűk ura”, a “Gulliver utazásai”, csak  hogy a leghíresebbeket említsem. De ki ne emlékezne a “Keresd a nőt” című film híres jelenetére, amikor Cameron Diaz “felzselézi” a haját a randi előtt barátja fülén csüngő zselének látszó dologgal… 🙂 A videóklippek gyártásánál is sokszor hívták segítségül a JOICO termékeit. Madonna “Vogue”-ja, Michael Jackson “Thriller” című videóklippje is a JOICO anyagaival készült, de sokat használta a JOICO-t az ABBA, a KISS zenekar, Jack Nicolson, Johnny Deep, Sylvester Stalone, David Bowie, és még sorolhatnák a sok- sok híres celebrityt. Nem is meglepő, hogy a hazai közéleti személyek, hírességek, modellek is esküsznek a JOICO-ra: Peller Mariann, Hűvösvölgyi Ildikó, Nagy-Kálóczy Eszter, Csomor Csilla.

És azt tudtátok, hogy az Éhezők viadalának fantasztikus jelmezeinek parókáihoz is JOICO Intensity színeket használt a film fodrászmestere?

Végh Barbara - Szerkesztő
Online tartalom szerkesztőként az a feladatom, hogy digitális média világában tökéletesen közvetítsem a JOICO filozófiájának két alappillérét: egészséget és szépséget a gyorsan változó divattal és örök stílussal egyetemben.